hemma igen :)

hejsan nu sitter ja & vanessa i mitt rum & håller på att sminka oss/ fixa oss! båda ja & vanessa sov hos emmiiie :) skit kul var det! fast ja fick sova på golvet med saccosäckar för att vi fick inte plats alla i emmies säng.. ja fick då offra mig! iaf så skulle vi smitit ut & haft kul ute men tillsist var det bara emmie som orkade! ja ville men jag tänkte på min förskylning!

idag dårå så ska ja & vanessa daaaaarling se på bio, vi var bara tvungna att boka biljetter till Alice i underlandet.. ja har inga riktigt förväntningar men kul att ändå ha sätt den, ja såg ju den när man var liten & tyckte den var läskig! ska se om ja tycker det nu också ;o men andra filmer ja vill se är Remember me & Valentines day.. aja men ja visade nyss en skit kul video från youtube.com till vanessa & såklart ska ja visa den till er :)

mohhaha , "vilka får inte följa med på systemet, hunden katten glassen"
(såg också på trailen till eclipse twilight saga)
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0