..

hemma idag! ja har verkligen inte blogggat på jättelänge. men ja försöker men ibland vet man bara inte vad man skriver & det blir bara meningslöst :/ men ja har tänkt.. hah ja bloggar bara när ja är sjuk. inte så kul men ja hade prao tis ons & tors denna vecka & det var ju kul men fett jobbigt ja jobbade på ursviksförskola med 5åringar, alla skrek agnes agnes agnes agnes heeeeeeela tiden. man blev ju trött på sitt eget namn thihih.. konsigt!
vrf ja är hemma idag på en fredag (typiskt) är för min jävla mensvärk. ja har typ ätit flera hundra ipren. överdrev lite! men iaf så ska ja göra lunch till mig nu inte för ja är sugen på något men ja måste äta..
juste idag skulle ja igentligen åka med mami till ett gym & skaffa mig ett gymkort för ja måste röra mig på något sätt.

idag blir det någ inget speciellt, mami låter mig säkert inte gå ut idag. så det blir en mysig hemma kväll. med massor av sötsaker. mamma får handla på vägen hem från sitt jobb :) ska tjata på mami också att vi ska handla på h&m online shop!! man blir beroende av allt när man är hemma & sjuk..
slänger in en opassade bild men whatever?

mera än ett år gammal tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0